sil ut håndarbeide :: klikk her keramikk, tegning,blomster... klikk her for fotografier

torsdag 2. september 2010

PULSVARMERE I PUDDER

Flere strikka pulsvarmere... Ser ut som jeg her hengt meg opp her nå - har lagt pulsvarmere de forrige innleggene også. Og enda er jeg ikke ferdig med det. Blir vel aldri lei av småstrikking. Det er så deilig med ting som ikke tar så lang tid. Jeg er nok litt rastløs... Liker å bli ferdig, og begynne på noe nytt. Noen som kjenner seg igjen? ;)

Nå er det et par pulsvarmere i denne nydelige pudder-fargen jeg vil vise dere. De er strikka i Lanett, på pinner 2 1/2. Kanten nederst er hekla på til slutt.


11 kommentarer:

  1. Ååå de var jammen meg fine!

    SvarSlett
  2. Hei, så flott blogg du har. Jeg har nylig begynt å blogge selv og det er så morsomt. Du har jo de mest fantastiske håndlagede ting, så fort pungen er fyllt opp skal jeg definitivt komme tilbake å kjøpe noe av deg. Hvor får manlaget de fine merkelappene med navnet ditt etc? Kikk gjerne inn til meg i min blogg, og om du legger igjen en kommentar blir jeg hoppende glad. Jeg legger meg til som følger på deg, for denne bloggen likte jeg. Wilhelmine

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte. Man blir aldri lei av å se de fine pulsvantene som du tryller frem:)

    SvarSlett
  4. Så fine de ble tinemora mi :) Skikkelig søte :)
    Er så stolt av den flinke søstra mi.
    Det mønsteret er så pent, og moro å strikke :)


    Suss fra majan din :)

    SvarSlett
  5. De er veldig lekkere,de pulsvarmerne.
    Flott mønster og veldig pent strikka.
    Så flink du er,jenta mi.
    God klem til deg.

    SvarSlett
  6. Hei og takk for kommentar fra deg i bloggen min! Det ferdige resultatet blir vist om noen dager så ta turen innom igjen!
    Pulsvantene du har strikket var kjempelekre!
    Nå skal jeg lese videre i bloggen din, ser ut som du har mye fint å vise fram!

    SvarSlett
  7. Her var det mye flott. Så lekre pulsvante du har strikket. Virkelig flott mønster. Her skal jeg nok titte innom oftere :) Ha en fin helg.

    SvarSlett
  8. Hvis jeg skal velge rosa, velger jeg pudderfarget rosa. Nydelig mønster som kommer godt fram.

    SvarSlett
  9. Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, og tusen takk for at du gjorde meg oppmerksom på deg! :) Du har en utrolig fin blogg, virkelig inspirerende, og disse pulsvarmerne er noe av det nydeligste jeg noensinne har sett!! Du blir definitivt lagt til på min blogglovin'-liste :)

    SvarSlett
  10. Du har laget noen aldeles nydelige pulsvanter. Så feminin og snuppete. Liker liker!
    Og takk for trivelig kommentar på bloggen min:-) Ble kjempeglad!

    SvarSlett