sil ut håndarbeide :: klikk her keramikk, tegning,blomster... klikk her for fotografier

torsdag 26. mars 2009

2 hekla gutteluer

gutteluer2
Her er luene jeg skrev om tidligere. Nå har de kommet til sine rette eiere, og flaks for meg ble det litt kaldt igjen, så luene kan komme til nytte likevel, før våren tar over, og de blir for varme.... Litt seint å gibort tykke luer nå... Û

Den blå lua er hekla i dobbelt Falk, ullgarn, fra Dale. Den brune i tredobbelt alpakka-ull. Inka fra Rauma ullvarefabrikk. Heklenåler nr 6 og 5.

7 kommentarer:

  1. Å så fine de ble. Du er superflink søstra mi. :) De ble sikkert kjempeglade for så gode og varme luer ;)
    Jeg bruker også falk til pulsvarmerne.Det er et godt garn å bruke.
    Suss fra søstra

    SvarSlett
  2. Utrolig flink du er!!
    Kjempe fine luer!!

    Skulle ønske jeg å kunne strikke.. men kan bare stikke rett jeg.. ikke vrang engang..men men..

    Ha en fin helg!!

    Klemmer Malin

    SvarSlett
  3. Hei min kjære datter. Jeg syntes luene er veldig fine. De er gode og varme nå som vinteren fortsetter. Jeg gleder meg på dine vegne,og guttene ble jo så glade for dem. Klem fra mamma.

    SvarSlett
  4. De ble kjempetøffe! :)
    Du er så flink du jenta.:)

    SvarSlett
  5. Å, så mange koslie kommentarer!
    TUSEN TAKK alle sammen! Spessielt til Mamman min som aldri gir seg med å prøve nye ting. :*

    SvarSlett
  6. Hei igjen! Ja, det ligger i slekta. Tålmodighet er en god egenskap,som man lærer seg etterhvert.Og da klarer man litt av hvert,som du også har erfart.***koz fra meg

    SvarSlett
  7. Så fine de ble! Da tenker jeg to gutter som ble glade:)

    SvarSlett