sil ut håndarbeide :: klikk her keramikk, tegning,blomster... klikk her for fotografier

tirsdag 28. september 2010

Babyen kommer!



Ja, nå er det like før babyen kommer! Altså ikke min, men en god venninne sin! :D Og jeg har strikka dette til den lille kroppen. Det er bittesmått! Størrelse 0-1mnd, så det forhåpentligvis passer med én gang. Jeg har strikket i Lanett, fin merinoull, på pinner nr. 2 1/2. Bildet viser ikke helt riktig farge. I virkeligheten er det en litt mer dyp rødtone. Det er så nydelig med farger på små babyer, synes jeg!

Jeg gleder meg sånn til å se den lille frøkna! <3

13 kommentarer:

  1. Liker godt det settet der! Jeg strikket det i hvit til min nr 3 og det er kjempe fint på:)

    SvarSlett
  2. Å du så nydelig. Og Lanett er ein fin tråd å strikke til dei minste av.

    SvarSlett
  3. Så nydelig det ble søstra mi :) Du er så flink! Heldige mammaen som har deg til å strikke til den lille nykommeren ;)
    Såå glad i deg, søstra mi!

    Suss og klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så nusselig:-) Og enig med deg - det er så fint med fargerike klær til babyer.

    SvarSlett
  5. Rødt er så nydelig til babyer! Alt for dårlig til å velge den fargen der. Når man først er inne i lilla og rosa, så blir en fort der altså... Heldige de som får dette settet! Kjempfint!

    SvarSlett
  6. Kjempefint! Og så fint med rødt, alt trenger jo absolutt ikke være lyserosa, eller lyseblått!! : )

    SvarSlett
  7. Kjempeflott sett! Likte godt den røde fargen, gjør seg mye bedre enn babyrosa :-)

    SvarSlett
  8. Så heldig venninne du har! Nydelig sett! :)

    SvarSlett
  9. Herlig sett i en frisk farge! :)

    SvarSlett
  10. Helt nydelig til baby :o)
    Du er superflink!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett