sil ut håndarbeide :: klikk her keramikk, tegning,blomster... klikk her for fotografier

søndag 19. juni 2011

BLÅ ALPAKKA



Jeg gav bort de her pulsvarmerne til Tanta mi i våres. De er i samme mønster som 2 andre par jeg har laget, [For å se dem klikk her for lanett og her for ull] men denne gangen valgte jeg alpakka, og en annen tommelåpning. Den funka fint! Siden jeg skulle lage dem til Tante, måtte de bli BLÅ. Og jeg fant en nydelig blåfarge blant Sandnes Alpakka-nøstene. De ble myke og gode i alpakka som ikke klør.

Se NETTBUTIKKEN min for å bestille pulsvarmere av meg.

3 kommentarer:

  1. Så herlige pulsvanter :O)
    Du er så dyktig å strikke Tine!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  2. Det er virkelig nydelige arbeider du har på bloggen din!Ser ut til at du er både nøyaktig og DYKTIG!Perfekt!Hyggelig å titte innom hos deg!Synnøvehilsen

    SvarSlett