sil ut håndarbeide :: klikk her keramikk, tegning,blomster... klikk her for fotografier

mandag 29. mars 2010

FOTO: GOD-BEDRING-BLOMSTER

Er man syk, fortjener man litt ekstra omsorg. Det synes vi vel alle? Heldigvis synes mannen min også det. Jeg har nemmelig fått lungebetennelse. Så jeg har trengt, og fått, masse omsorg den siste uken: favorittmat, kake og is, dyner og puter og varmeflasker, og blomster + penicillin… Men de siste dagene har smakssansen min vært helt død. Det passer skikkelig dårlig. Hele vitsen med å være syk, er å kose seg med ekstra god mat og is og sånn! Jeg håper den snart kommer tilbake igjen, så jeg kan ta igjen det tapte før det er for sent…! ;)

Tusen takk til min snille, go’e mann! <3


IMG_8429


IMG_8421



5 kommentarer:

  1. huff ..du får ha god bedring! flotte bilder av blomstene :) <3 Det er bestandig koselig å få¨blomster når formen ikke er på topp... ( vel det er vel egentlig bestandig kos med blomster :) )

    SvarSlett
  2. Vel fortjent..=) Og herlig md så flotte blomster, med livlige og gode farger..=)

    SvarSlett
  3. Ja, når man er syk skal man ha ekstra oppmerksomhet. Helt sant det.
    Du må ha riktig god bedring og god påske også. : )

    SvarSlett
  4. åååh, deilig<3 vil også at mannen min skal gjøre det for meg! Hehe, blir vel litt vanskelig når han er på fjellet da.

    SV: høhø, takk! ikke funnet den enda! xD
    Store klemmer!<3

    SvarSlett
  5. He he, du altså! :)
    Godt å bli stellet litt med når man er syk :) Og blomster er alltid suksess.
    Her i huset er uttrykket fredags-blomster kommet for å bli; og det kan jeg godt leve med ;) Litt bortskjemt er lov synes jeg.

    Bildene av de omtalte blomstene er forresten i tinemor-kvalitet ser jeg :) Helt perfekte!

    Suss fra søstra, og fortsatt god bedring. I allefall så mye at du kan være litt syk og ha masse smak, og matlyst, hehe.

    SvarSlett