sil ut håndarbeide :: klikk her keramikk, tegning,blomster... klikk her for fotografier

onsdag 21. april 2010

Strikkedilla

Ja, når man ligger på sofaen og venter på at basillene skal slippe taket,
fjerde uka på rad, da er det greit å ha noe i fingrene. I dag har jeg fått meg flere nye oppskrifthefter og mer garn – og det selfølgelig FØR jeg har gjort ferdig det jeg holder med på med. Klarer ikke dy meg. Vet hva jeg skal gjøre etter det neste prosjektet også. Alt er planlagt. ;) Blir bare ikke fort nok ferdig.
Noen som kjenner seg igjen?? ;)

Nå er det snart helg, dere! :)
Sender ut mange varme klemmer og smil til mine kjære.

4 kommentarer:

  1. god bedring, snuppa <3<3 klem ;)

    SvarSlett
  2. Der fikk du vært i garnbutikken ja :) Og garnet ser nydelig ut. Flotte farger.
    Håper du snart er på bena igjen søstra <3
    Suss & klem

    SvarSlett
  3. Mandarin Baby..?? ;)

    Koselig!!:) Æ må visst også finne mæ et sånt hefte..!!

    Klæææm <3

    SvarSlett
  4. Hehe, morro at det er den veien da i hvert fall. Er kjedelig når man ligger syk og absolutt ikka har noooeeee å fine på. Det vet jeg alt om! hrmf!

    :)Klem fra meg♥

    SvarSlett