sil ut håndarbeide :: klikk her keramikk, tegning,blomster... klikk her for fotografier

fredag 14. mai 2010

Soffa, oldemorruter og basiller

oldermorruter_web

Ja, jeg har klart det igjen. Nå har jeg halsbetennelse. Kjempeheldig! Ikke helt min vår, det her. Men heldigvis har ikke varmen kommet enda. Så jeg satser på å få gjort unna alle basillene for hele året, nå, før sommer’n kommer. ;) Lurt?

Så i mellomtiden blir det soffa og håndarbeid og mye drikke. Nå har jeg faktisk også begynt å hekle oldemorruter. Har aldri prøvd å lage noe av sånne før. Men nå skal jeg prøve meg på et putevar. Et oppnåelig mål for en nybyner i oldemorruter, vil jeg si. Føles litt voldsomt med et helt pledd.

Ja, også har jeg fått nye god bedring blomster av kjæresten min, og tekopper av svigermor. ♥

Ønsk meg god bedring igjen da, dere!
Og god bedring til dem av dere som trenger det. :)

Go helg!

4 kommentarer:

  1. "heldigvis har ikke varmen kommet enda." ? Har den veel !! :D har den her hvertfall.. i dag var det jo kjempevarmt! <3 God bedring <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk, snuppa! :)

    Kjempevarmt er vel å ta i, eller? ;) Hehe! Men du har nok rett i at det er varmere ute. Jeg er bare inne, så jeg la ikke merke til det. ;D
    Men riktig sommer er det heldigvis ikke enda (for min skyld), den kan godt vente til jeg er frisk igjen ... om et par dager :)

    SvarSlett
  3. Hehe takk, det trenger vi her borte:) Får håpe vi blir bedre på likt så vi kan gjøre noe sammen. Var egentlig det jeg lurte på her om dagen se:)

    SvarSlett
  4. Så fine farver du hadde på de oldemor-greiene ,) har så lyst å lage sånn teppe i masse farver, men ser så vanskelig ut... klem <3

    SvarSlett