sil ut håndarbeide :: klikk her keramikk, tegning,blomster... klikk her for fotografier

torsdag 20. mai 2010

I love pink

Ja, jeg er glad i rosa. Men denne sminkepungen har jeg laget på bestilling.
Nå er den sendt av gårde og mottat, så da har jeg har lyst til å vise den fram til dere. Det er hekla i Pt Petunia, på krok nr. 4. Den lille oldemorruta har jeg også heklet, men i tynnere garn – Sandnes Mandarin Petit. Mål: 15x20cm.






Jeg tar lager punger på bestilling også,
i forskjellige farger (se fargekart) og størrelser.


Priseksempler:
Den som er vist her, i størrelse 15 x 20 cm koster 400,-.
10 x 14cm - 250,- .

Bare ta kontakt!
Mail til tinemorsin@hotmail.com eller legg igjen en kommentar her.

3 kommentarer:

  1. Så fin! Likte masse :) <3

    SvarSlett
  2. Nei, så fin den var! Hva er målene på en sånn
    en? Er den bred i bunnen eller ikke?:)

    Klem fra meg ♥

    SvarSlett
  3. Så flott den var!! Trodde først det var en sånn brødkurv...Det kunne du sikkert heklet uten problem - med for av bomullstoff inni?!

    Klem!

    SvarSlett