sil ut håndarbeide :: klikk her keramikk, tegning,blomster... klikk her for fotografier

søndag 30. mai 2010

Forandring Fryder



Her skjer det saker og ting om dagen. Det blomstrer, og det skrapes, pusses og beises. I venstre hjørnet ser dere “før og etter”-bilde av kurvamplene mine. Den ene har jeg beisa, den andre er falmet fra i fjord. Beisen er den samme som er brukt på karmene på huset. Espalieret beiser jeg også i den fargen. Den vil lage fin kontrast, og litt mer liv i hjørnet, med planter som slynger seg oppover. Er det noen som har forslag til hva slags klatreplanter jeg kan kjøpe til den? Verandarekkverket trenger også en overhaling, som dere ser. Og gulvet. Det kommer til å bli så fint! :)

10 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelige ord! Og, for en fantastisk blogg du har! Legger deg til i listen min også, og kjenner at jeg gleder meg skikkelig til å følge deg videre:)

    SvarSlett
  2. Enig med Veronica: for en fantastisk blogg du har. Veldig mye fint du lager og du tar flotte bilder. Jeg legger deg også til i blogglisten min:-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige ord i bloggen min! En super blogg du har - du ryker rett inn på blogglisten min :) Ha en super dag!

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min:-)

    SV: Jeg har prøvd Petunia og synes ikke det fungerte noe særlig. byVeronica har testet flere typer garn enn meg, så kanskje du kan høre om hun har noen tips. Hun er klutdronningen:-)

    SvarSlett
  5. Det blir så fint!
    Var så koselig med besøk av deg i går. Beste dagen på lenge.Og så deilig at Jacob og Kasper ble venner. Det må gjentas i nærmeste framtid! Nå har jeg lært meg SodaStreamen også. Mangler bare kaffemaskinen:)

    Klem

    SvarSlett
  6. Klutdronningen ja, haha.. Det blir endel kluter på meg, en kjekk syssel på bussturene til og fra jobb. Også må jeg jo poengtere at klutene ikke er til meg selv, men at jeg selger dem gjennom Epla-butikken min..og gir dem i gaver:D Garn ja.. Jeg burde jo egentlig vært sponset av Gjesdal, for det er nemlig garnet jeg kun bruker. Har prøvd Mandarin Petit, og nå sist Paris fra Drops. Men, jeg holder lojaliteten til Gjesdal Bomull Sport. Spar Kjøp selger disse i nettbutikken sin;)

    SvarSlett
  7. Å tinemor, så nydelig :)Det er så herlig med denne årstiden. Å pynte opp med blomster osv. Helt nydelig.

    Ellers håper jeg det blir en fin sommer med litt muligheter for å slappe av litt på sjøen, sammen med dere og vårt kjære opphav. Hadde vært en drøm <3

    Suss og klem fra søstra.

    SvarSlett
  8. Masse fin inspirasjon her hos deg!! Likte så godt sminkepungen og gryteklutene:)

    SvarSlett
  9. Så lurt å beise de kurvamplene!! Det ble kjempefint.
    En flott klatreplante er Clematis, finnes i mange farger. En annen pen en er kaprifol!!

    Lykke til!!
    Klem!

    SvarSlett
  10. Så fint ! :)
    Håper vi sees 25 - 27 juni :) <3

    SvarSlett