sil ut håndarbeide :: klikk her keramikk, tegning,blomster... klikk her for fotografier

fredag 30. juli 2010

Handmade mobilveske

Nå må jeg bare lage litt reklame for Vibeke, som har sydd denne mobilveska og nøkkelbåndet til min SonyEricsson mobiltelefon.
Hun fikk målene på min telefon, og etter noen dager kom etuiet i postkassa mi. Det passa perfekt til telefonen, og er en fryd og bruke! Jeg er kjempefornøyd med produktene og handelen!

Vibeke har bloggen Handmade Vibeke og en epla-butikk med masse forskjellige håndsydde produkter, blant annet iPhone-etuier. Hun er superkreativ og veldig dyktig med symaskinen. Ta en titt innom henne!

5 kommentarer:

  1. Helt enig! Vibeke er veldig veldig flink!!:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takk for besøket ditt i bloggen min! Det er koselig å få koselige tilbakemeldinger!
    Bloggen din er ny for meg så her må jeg ta en god titt. Ser ut som du også strikker endel og det liker jeg vet du. Kommer snart på besøk igjen! Idag blir det ikke strikking på meg, men litt opprydning i gamle ting (som innlegget mitt fortalte). Og så skal jeg jo lage lørdagsmiddag til oss da! Lørdag = god mat også!
    Ha en fortsatt fin lørdag!

    SvarSlett
  3. Hei hei:) Heldig du er! Vibeke lager masse fint:) Når det gjelder Lavendeljakken min har jeg fulgt oppskrift med garn slavisk fra Pickles - http://www.pickles.no/lavendeljakke.

    :)

    SvarSlett
  4. Hei igjen:)
    veldig koselig du var innom bloggen min og og la deg som følger!:)
    Luen var strikket i Drops Merino Extra Fine, så god og myk:)
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for så hyggelige ord! Nå ble jeg veldig, veldig glad :) Ønsker deg en flott søndag videre! :)

    SvarSlett