sil ut håndarbeide :: klikk her keramikk, tegning,blomster... klikk her for fotografier

lørdag 7. august 2010

Hekla halsbånd

Jeg har laga et nytt hekla halsbånd. Dette er til mammas Bichon Havanais, Toya, på 2 1/2 år. Mamma har valgt fargene, og jeg synes de passer veldig godt til den lille, søte rampejenta.





Jeg lager halsbånd til små hunder på bestilling, i forskjellige farger til 150,-.
(Se fargekart trykk her.)



Bare ta kontakt!

Legg igjen en kommentar eller send mail til tinemorsin@hotmail.com




Se Chihuahuaen Jacob med hekla halsbånd:

IMG_9601_ed_webIMG_9592_ed_webIMG_9606_ed_web

5 kommentarer:

  1. Nei så lurt det var å hekle halsbånd til bikkja!!! Det skal jammen jeg også prøve :) Utrolig søt hund du har forresten. Jeg har ikke sett mange av de "live", bare på bilder. Ser ut som det følger med litt pelsarbeid :)

    SvarSlett
  2. For en skjønn hund:) Tenker han føler seg ekstra fin nå!!!

    SvarSlett
  3. Imponerende mye fint du lager!! Du må sjekke bloggen min, har gitt deg en utmerkelse :)

    SvarSlett
  4. Så kult!
    Du, hvor får du tak i slike låseklips eller hva det nå heter?

    SvarSlett
  5. du, de var nyydelige. sånnt halsband til whisky vil jeg og ha.. hva tar du for det?

    SvarSlett