sil ut håndarbeide :: klikk her keramikk, tegning,blomster... klikk her for fotografier

torsdag 4. november 2010

Pulsvarmere er tingen!

Jeg blir ikke lei, jeg! ;) Her er enda et par. De er strikka i lanett, på pinner nr. 3. Jeg har brukt det samme mønsteret som et par svarte jeg har vist her før. [For å se dem klikk her] , bare at jeg har forandra litt på maskeantall og lengde. Disse er en gave.






For å bestille pulsvarmere av meg, se NETTBUTIKKEN min.


Nå er det fredag og helga står for tur! :D Her er det meldt deilig og kaldt høstvær. Så da blir det tur med hunden og fyring i peisen, og litt godt å spise - og selfølgelig strikking! Jeg har begynt å strikke på en jakke til meg selv! :D Koser meg veldig med den. Håper dere har det fint, alle sammen! Og jeg ønsker alle sammen:

8 kommentarer:

  1. Nydelige pulsvarmere! Et genialt plagg som sammen med en kopp te gjør at morgenene blir litt lettere å komme seg gjennom ;) Man blir varm og god tvers gjennom, og man blir glad av vakre hjemmestrikkede pulsvarmere! Hvor har du funnet dette mønsteret? Jeg kunne gjerne tenkt meg å strikke noen slike en gang, disse var enkle og pene! God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Åh, så nydelige de var tinemor :) Virkelig vakre!
    Tenk at du kom med så nydelig oppmuntrings-gave i går! Rosene du hadde satt opp selv, var vidunderlige, og teen var kjempegod! Du er en herlig søster du tinemora mi <3 Såå glad i deg!

    Suss & klem fra Majan din <3

    SvarSlett
  3. Så herlige de er :o)
    jeg har aldri strikket slike, men har nå fått tak i en oppskrift - synes de likner litt på disse - men ettersom jeg ikke er så veldig flink til å strikke så erdet ikke sikkert det blir noe. Fikk en oppskrift på etpar som var enkel - både strikk og hekle - helt korte, og det gikk bra! Må bare prøve:)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  4. Nydelig! Du er superflink!! Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  5. De der er så søte og tynne at man kan bruke dem inne:-) Tror nok jeg må strikke meg noen i samme stil snart - kjekt å ha på jobben når kulda setter inn...

    SvarSlett
  6. Disse nye pulsvantene var vakre. Kjempefin gave:)

    SvarSlett
  7. Hei og takk for besøk og kommentar i bloggen min!
    Pulsvantene du har strikka var nydelige; enkle og delikate! Nå skal jeg ta en titt i butikken din og ønsker deg samtidig en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  8. Hei, takk for de fine klutene jeg fikk for en uke siden, er kjempefornøyd. Nå har jeg også opprettet blogg:) Man blir inspirert av alle de fine bloggene her ute, men det er litt vanskelig å komme inn i det...

    SvarSlett